La Taifas ( bloggeri vs Igor Dodon )

A fost un off-line plăcut cu oameni plăcuţi şi cu o discuţie plăcută. Multe am aflat, multe am schimbat şi totuşi am înţeles un lucru, Dodon e planificat bine. Multe teme au fost discutate:de la ce vin bea Dodon pînă la legalizarea cînepei., chiar dacă multe din ele au fost confidenţiale, nu voi trece graniţa între ceea ce se permite să spun şi ceea ce ar trebui să rămînă între mine şi ceilalţi participani. Deci:

I.
Calculul ( sau cum a spus Ion Grosu “Calmculul”) lui Igor Dodon asupra Rezultatelor la o preventivă alegere a Parlamentului
Chiar dacă la început a spus că va avea 30% din voturi mai tîrziu a spus că 60000 de voturi sînt normale pentru dînsul. Deci, Calculul

1. Din Chişinău speră la minimum 20000
2. Din Bălţi 8000, chiar dacă vor fi mai multe ( după părerea mea )
3. Din Găgăuzia – 10000 ( cred că puţin, pentru cîtă investiţie a făcut el acolo )
4. Cîte 600 de oameni din fiecare raion, adică cîte 20-25 oameni din fiece sat

II
PCRM şi cauza plecării

Totul desigur a fost provocat de instabilitatea în partid creată de Voronin. PCRM-ul rămîne în vogă pînă cînd Voronin ruleşte volanul. Comuniştii se menţin încă sus datorită insucceselor Alianţei şi dorinţei lor aprige a unei alegeri anticipate, dar pe de altă parte MR. Voronin vrea să facă curăţenie în lista PCRM-ului şi să scape de antropologi.
III
Anatolii Karpov vine în Moldova
Mulţi desigur nu ştiu cine este A. Karpov, amintesc este multiplu campion mondial la şah. El va veni în Moldova în curînd. Detaliile se vor afla la Press-Conferinţa de luni. O mişcare bună din partea lui Igor Dodon ( aka Preşedintele asociaţei de Şah ). Nu are scopuri politice, doar pentru a da elevilor moldoveni cîteva lecţii

IV
Poziţia lui Dodon faţă de AIE
A fost menţionat faptul că liderul Socialiştilor nu vrea vreo postură nici în guvernare dar nici în primărie. Nu simpatizează o oarecare formaţiune politică. Rămîn ferm la ideea că “Soluţia” este o candidatură apartinică ce va avea minim 58 de voturi de la AIE. Pentru ei scopul primar este Alegerea Preşedintelui. El crede că după toate prostiile ce fac AIE şi protestele stupide ce fac PCRM, doar PL poate să-şi menţină electoratul, restul NU!

Vseo.
Am văzut cabinetul lui Dodon, sălile de lucru, sala de conferinţă. Toţi împreună am golit o farfurie cu bomboane de pe masa lui Dodon ş.a.m.d
Cred că a fost un off-line plăcut. Totuşi cel mai plăcut a fost că am primit:
1. Un pix
2. Un calendar
3. Încă un calendar
4. Un carnet
Şi toate cu numele lui Igor Dodon sau cu o inscripţie ce era şi de aşteptat : Partidul Socialiştilor din Republica Moldova

Pe această temă au mai scris:
Ion Grosu- Calmculul lui Dodon
Eugen Luchianiuc-off cu Igor Dodon (fără mâncare dar cu multe discuții)

Maxim Pulbere-Off the record cu Igor Dodon

P.S Aş fi vrut să pun o poză ca să se înţeleagă relativ ce a fost, dar MR.Arcadie Cotruţă nu permite 😀

Categories: Politic, Social | 8 Comments

Post navigation

8 thoughts on “La Taifas ( bloggeri vs Igor Dodon )

  1. Pingback: La Taifas ( bloggeri vs Igor Dodon ) « VOXPUBLIKA| Platforma de comentarii, bloguri si analize a Publika.md

  2. ‘ceva de genul articolului meu au mai scris:’. mi se pare mie sau Ion Grosu ti-a copiat practic 1:1 articolul? Aa.. nu stai… ca tu-l citeazi pe dansul in articol. nteresant. de la tine cel putin am aflat informatie adaugatoare despre pixuri si calendare. bun input! daca cineva mai poate scrie ‘ceva de genul asta’ as fi mai fericit.

    ”poftim o poza dar nu ma regasesc in ea’ – genial. sutele de fani si admiratoare plang acum in colturi, strigand ca lupii la luna plina: ”dar unde esti tu?!”. eu zic sa mai astepti.

    djenial, nu alta.

    • Eu am scris practic despre toate nuanţele ce au fost discutate. Da, recunosc este un pic inspirat de la Ion, dar oricum nu este Copy/Paste.

  3. Pingback: Off the record cu Igor Dodon « Pulbermax's Blog

  4. Pingback: Off the record cu Igor Dodon « VOXPUBLIKA| Platforma de comentarii, bloguri si analize a Publika.md

  5. Sergiu Arman

    “Mulţi desigur nu ştiu cine este A. Karpov, amintesc este multiplu campion mondial la şah. El va veni în Moldova în curînd”

    Formidabil!!! Aplauzele mele!!! Stimate Domn Pleşca, permite-mi sa-ti aduc la cunostinta ca EU DESIGUR!!!! ca STIU cine este Anatolii Karpov!!!

    Fii mai atent Adraian si nu posta prostii….

    Fara suparare 😉

    Cele bune,

    Arman Sergiu

    • Domn’ Sergiu. Nu fiecare moldovean este atît de atotcunoscător ca dumneavoastră

      • Sergiu Arman

        Adrian,
        Calificativul “atotcunuscator” cu care m-ai botezat s-a cam izbit ca nuca de perete :)… in fine … cind publici ceva de genul “Mulţi desigur nu ştiu” sa stii ca sunt si din acei care stiu… nu de alta da supara ochiu

        Exepmlul meu – Multi desigur nu stiu ca in Univers sunt asa obiecte astronomice ca steaua pitică albă care avînd masa Soarelui are aproximativ volumul Pămîntului. Întrucît în această fază steaua nu mai are nici o sursă de energie, ea va continua să radieze termic pînă la răcirea totală. Totuși, la vîrsta actuală a Universului chiar și cele mai vechi pitice albe încă au temperaturi de cîteva mii de grade. Uite asta inteleg eu MULTI DESIGUR NU STIU 😀
        dar chestia ta cu şahistul Karpov a supărat puţin ochiu’

        Mult succes!

        Sergiu

Leave a comment

Create a free website or blog at WordPress.com.